2017年4月20日 星期四

you beauty美容療程明碼實價,唔會係美容黑店!

年紀大咗,呢排照鏡見到自己眼部開始出紋,面部肌又唔夠firm, 好似係時候要開始做facial, 開始留意美容blogger有咩補救方法,見到佢哋share好多醫學美容的資訊,例如Botox, HIFU, Sculptra, Restylane, 4D埋線的療程…… 睇完療程介紹好似個個treatment都要做,一試之間都唔知點揀好。一唔小心揀錯美容院,好易變成美容黑店的受害者。

於是睇下有無sis推介明碼實價的美容院,有sis share 去you beauty 美容院的經驗,如果第一次去you beauty, 先會有專人比問卷客戶填,然後有一對一的咨詢,確實了解客戶的皮膚狀況,再講解有咩療程合附客戶的需要,而唔會hard sell 療程比客,所以極力推介我去試下you beauty的美容服務。

好少見到有sis咁hard sell一間美容院,咁就先去you beauty 做咨詢,再決定做咩美容療程,正如 sis的sharing, you beauty美容顧問先分析我的狀況,再提供幾個適合我的護膚療程比我選擇,美容顧問知道我訓得唔好,所以佢推介我先試排毒蒸腳療程,因為腳底的穴位相等於身體各個部位,透過疏通經絡,加強血液循環,改善睡眠質素。親身體會you beauty美容團隊專業&細心的服務,就知道you beauty 唔係美容黑店。

精選文章

景福珠寶「Bliss」系列重新演繹中國傳統幸福觀 變身成時尚婚嫁金飾 日常飾物

景福珠寶 推出春季 全新 的「 Bliss 」 999.9 足金系列 ,貫徹一向的風格,以時尚品味及現代手法,演繹中國傳統文化精髓,設計出風尚、別緻的足金飾物。   設計師以傳統的五福臨門為今季系列的創作靈感,並選取五個廣為大眾認識並充滿福氣的中文字 ― 福、祿、壽、囍...