2017年4月11日 星期二

唔想被人hard sell做facial, 推介you beauty美容中心

一向崇尚自然的我,都想透過自然療法去改善體質,知道定期做腳底按摩會有幫助,但係我好怕痛,試過係泰國做過一次腳底按摩之後都唔敢再試,最近有同事推介you beauty古法排毒薰蒸腳部療程,佢話蒸完腳都有腳底按摩的功效,但係我真係好怕去到美容院被人hard sell買療程,走唔到點算。不過日日返工見到同事熔光煥髮,有邊個唔想?加上最近有新project, 成日要開OT,再唔keep下好快連照鏡都認唔到自己。

於是我直接上you beauty的官網,填咗online booking form, 一次過揀埋日期 & 時間,send 完好快已經有美容顧問聯絡我,跟我確認好資料就confirm 咗 booking。

蒸腳之前美容顧問都先了解我的狀況,想透過蒸腳療程達致咩效果,佢哋透過了解我的需要,而確定這個療程是否適合我,然後解釋療程所帶來的效果,所需的步驟&時間,好貼心的服務。

蒸完腳,you beauty美容顧問仲問我對療程的滿意度,解釋持續療程會對身體帶來的好處,無hard sell我買療程,等我考慮下會唔會join。其實依架個個都會上網睇forum & facebook, 有咩公司有問題即刻可以上網鬧爆,邊有公司仲咁蠢用hard sell 方法去做生意。

精選文章

景福珠寶「Bliss」系列重新演繹中國傳統幸福觀 變身成時尚婚嫁金飾 日常飾物

景福珠寶 推出春季 全新 的「 Bliss 」 999.9 足金系列 ,貫徹一向的風格,以時尚品味及現代手法,演繹中國傳統文化精髓,設計出風尚、別緻的足金飾物。   設計師以傳統的五福臨門為今季系列的創作靈感,並選取五個廣為大眾認識並充滿福氣的中文字 ― 福、祿、壽、囍...