2017年2月10日 星期五

新聞都話今年唔會凍,旅行返嚟去DREAM BEAUTY PRO搞掂妊娠紋

完美結束旅行計劃,下一計劃Dream beauty pro做treatment,新聞都話今年冬天唔凍, 但離開香港就應該凍嫁喇

12, 1月咁多紅日咁都唔離開香港relax下真係對唔住自己
咁又唔洗一定要搭飛機先叫去旅行既, 聖誕節已經係咁要買禮物, 黎緊新年仲要派利是, 小朋友又大個左, 我已經唔可以將佢袋袋平安�, 仲要遲D臨近新年2隻野又一定要話買新衫, 仲有年貨呢! 糖呢! 蘿蔔糕呢! 所以近來洗費都幾大

但就算點! 我地都唔可以抹殺每一個可以去旅行既機會嫁!
所以我地平平地報左美食之旅溫泉篇
係咪以為我會一家四口去呢~~~ 呵呵�我親愛的沒有時間要留在香港, 他還自願提出幫我照顧2個小的!! 滾動到即刻召集姊妹慶祝我難得的放風時間
因為有人點都要將聖誕節留番俾男友, 所以我26號出發! 2天1夜御臨門溫泉渡假村!!!
御臨門都唔係第一次去, 住宿好靚, 新聞見好有巴厘島feel,

呢張相係上次影, 今次都無乜點影
美食之旅搭車搭好耐是常識吧, 訓完又醒, 醒完又訓, 韓劇綜藝煲完一集再一集先會到, 今次好似坐左4個鐘?坐到唔知時間
其實九連山溫泉仲正, 但要坐6粒鐘, 我都係退而求其次算
我覺得美食之旅, 食唔係重點, 重點係溫泉, 香港人都成日食廣東菜, 食物對我黎講真的不重要
重點係佢個幾十個溫泉都係依山而建, 以我呢2次既經驗,越高既泉就越少人,而且泉水仲可以熱到一個點,真係超舒服堅係正!!

但係!!今次就算溫泉再正都唔係我今個trip印象最深刻既事, 中間有個小插曲新聞
最有印象既係浸溫泉個陣佢地唔知邊個衰女人留意到我肚D紋, 仲要係到乘機笑我! 車,我心諗 佢地成班未生咪又係有橙皮紋, 個個都就三張都仲唔生, 弟時一定嚴重過我, 我個日扮到好似好瀟灑咁, 但其實一番到房就即刻上網搵資料..

畢 竟係多年朋友, jessica唔洗望我電話都已經知我做緊咩, 當天即時變左開美容大會, 其中有人話佢有個同事曾經提過係間美容院搞掂左D妊娠紋, 佢個D紋仲要係已經收到白白地都OK左, 做左幾次treatment就已經無哂D妊娠紋, 仲話試過同佢個個同事一齊去boat party, 真係睇唔到D紋, 要好仔細, 定哂格先見到小小
之後我係咁逼佢whatsapp佢同事問係邊間做, 由晚餐前逼到佢宵夜後我先拎到個答案�
係DREAM BEAUTY PRO!!!
幾開心終於拎到答案, 係新聞度見到既劉佩玥個間DREAM BEAUTY PRO啊!!!!
其實我未做過, 不過對佢地個脫毛有印象既$333可以做三個位, 係幾抵
唔知佢完來出左新PROMOTION, 可以$333做33次去紋, 咁都幾好啊

我今次一定無懼世事變改都一定會去JOIN!!! 我已經BOOK左嫁啦! 係近排未得閒, 要等到2月先去到, 到時再講!!

沒有留言:

張貼留言

精選文章

景福珠寶「Bliss」系列重新演繹中國傳統幸福觀 變身成時尚婚嫁金飾 日常飾物

景福珠寶 推出春季 全新 的「 Bliss 」 999.9 足金系列 ,貫徹一向的風格,以時尚品味及現代手法,演繹中國傳統文化精髓,設計出風尚、別緻的足金飾物。   設計師以傳統的五福臨門為今季系列的創作靈感,並選取五個廣為大眾認識並充滿福氣的中文字 ― 福、祿、壽、囍...